Gwarancja i serwis towarów

Sprzedawane produkty są objęte gwarancją bądź rękojmią producenta, czy importera. Przestrzegamy przepisów obowiązujących na terenie RP, ale również wytycznych przekazywanych w comiesięcznych raportach UOKIK.

Szczegółowe warunki znajdują się w regulaminie sklepu.

W praktyce, gdy towar został uszkodzony w transporcie wymienimy go bezzwłocznie na nasz koszt.

Większość gwarancji jest w zasadzie door 2 door, czyli towar jest odbierany od klienta i dostarczany do niego naprawiony. Niemniej jednak warto i zawsze można zapytać sprzedawcy o rodzaj gwarancji.

Zawsze uczestniczymy w rozmowach pomiędzy Klientem a gwarantem, chyba że Klient zdecyduje inaczej.

Prosimy kierować się rozsądkiem. Niemniej jednak przyjmujemy wszystkie zgłoszenia. Najważniejsze - jesteśmy ludźmi zależy nam na porozumieniu.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel